کلبه عشق

کلبه عشق

خیالت برم داشته کجا بگذارد معلوم نیست
کلبه عشق

کلبه عشق

خیالت برم داشته کجا بگذارد معلوم نیست

جملات عاشقونه

باران نبار نبار لعنتی باز هم بادیگری بیرون است سرما میخورد. 

 

 

کاش به جای اینکه دستی بالای دست بود دستی توی دست بود.  

 

 

کسی میداند بعدا چندم است قرار دارم 

 

 

میدونی سخت ترین لحظه زندگی چه وقتیه؟وقتی بفهمی واسه کسی که تموم زندگیت فقط یه رهگذر باشی.شاید سالها بعد درگذر جاده ها بیتفاوت از کنار هم بگذریموتو زیر لب بگویی :چه قدر ان غریبه شبیه خاطراتم بود. 

 

 

حالم خوبه ولی گذشتم درد میکنه. 

 

 

شاد بودنت را کف دستانم مینویسم تا وقت دعا اولین در خواستم از خدا باشد.   

 

 

یک روز حسرت خواهی خورد....... 

روزی که در آغوش دیگری بافکر کردن به من آرام خواهی شد. ..... 

 

 

 

مرد وقتی عاشق بشه همه دنیا میفهمن 

زن وقتی عاشق میشه نزدیکاش میفهمن 

مرد وقتی جدا بشه نزدیکاش میفهمن 

زن وقتی جدا بشه همه دنیا میفهمن 

  

 

درد اینجاست اینجا که نمیتوان به دیگران حالی کرد.  

 

 

 

هزار نفر به تو خیره میشوند.... 

هزار نفر در حسرت تو 

وتو  

در حسرت یکی 

همه تنهاییم ........... 

 

 

هوای این شهر خلاصه میشود جایی که تو نفس میکشی. 

 

 

خیالت برم داشته کجا بگذارد معلوم نیست. 

 

 

 گفتی دوستت دارم ومن به خیابان رفتم فضای اتاق برای پرواز کافی نبود...... 

 

 

فهمیدم داغی جنوب از وجود توست اهواز بی تو تبریز دیگریست. 

 

 

باور دارم دور نیست روزی که شیمیدان ها کشف کنند شادی را شادی واکنشی نیست جز واکنش بین حضور تو وحریم من. 

 

  

پیراهنت در باد تکان میخورد این تنها پرچمی است که دوست دارم. 

 

  

هیچ جا از یادت در امان نیستم حتی به کوچه علی چپ که میروم. 

 

 

دلم یک فیلم عاشقانه میخواهد وپر از سکانس های باتو بودن ویک دکمه تکرار. 

  

مهم ترین درسی که از زندگی آموختم این بود که :هیچ کس شبیه حرفاش نیست. 

 

  

آب همیشه مایه حیات نیست پشت سر تو که ریخته شود مایه مرگ است 

 

 

سقوط زیبا ترین اتفاق دنیاست آنجا که تو در آغوش من میافتی 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد